2013. szeptember 6., péntek

Túl nagy kísértés

Üdv!

Eddig remekül telt a nap. Megnéztük a Kortepohja irodáját, de kiderült, hogy nem ott kell majd aláíratni a papírunkat, hanem az International Office-ban, ami csak hétfőn lesz nyitva. Mivel két héten belül kell elküldeni, ezért van időnk. Mivel Zsani nem volt túl jól, egyedül mentem az egyetemre. Út közben azért rákérdeztem, hogy jó irányba megyek-e, de igazából egészen az egyetemig nem volt gond, mert könnyen odataláltam. Út közben beugrottam egy boltba reggeliért, és megvettem életem első Panda csokiját. (Nagyon finom étcsoki, rögtön be is kapok még egy kockát.)


Az egyetem területére érve a tájékozódó képességemet elfújta a szél, és legalább hat embert kérdeztem meg, hogy merre van az A épület, mire megtaláltam. Szerencsére a finnek nagyon szívesen segítettek, amikor tudtak, így fél óra járkálás után megtaláltam a helyet. Ott is nagyon segítőkészek voltak, amikor a tanszéket kerestem, így hamar megtaláltam Petterit. Megbeszéltem vele a tárgyfelvételt, utána elmentem ebédelni. Még sohasem ettem halas currys ételt, de ez nagyon finom volt, és végre én is ettem Finnországban halat... eddig valahogy mindig mást választottam.


Láttam, hogy az egyik finn lány a salátája mellé tett a bogyós gyümölcsökből is, és én is megkóstoltam úgy. Nagyon finom volt, bár a salátával együtt egy kicsit furcsa, mert savanykás ízű lett tőle az egész. XD

Ebéd után elindultam a kollégium felé, természetesen azért a kereszteződéseknél rákérdeztem, hogy jó irányba megyek-e. Megint megállapítottam, hogy jó messze lakok az egyetemtől, és lehet, hogy érdemes lenne megvenni a buszbérletet...

A kolihoz érve mégsem tudtam ellenállni a kísértésnek, és elmentem a kirpputoriba, ahol vettem három könyvet hét és fél euróért. Egyszerűen túl csábító volt a dolog. Kettőt fizet hármat kap? Nem. Ennek nem lehetett ellenállni. Egyébként egy csomó nagyon jó könyv volt. Még Magyarországról szóló finn nyelvű könyveket is találtam, de a végén ennél a háromnál maradtam. Krimi, vicckönyv, szótár...


Megyek olvasni... igen...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése