2013. szeptember 8., vasárnap

Bolhapiac és piknik

Hei!

A mai napom már mozgalmasabbra sikerült, mint a tegnapi. Délelőtt a krimit olvastam, amit vettem, de egyelőre még csak olyan "ismerkedjünk meg a szöveggel" módon, több helyen bele-beleolvasva. Mivel jó olvasmánynak ígérkezik, hamarosan rendesen is elkezdem.

Dél körül elindultunk a buszmegállóba, ahol megvártuk a 25-ös buszt. Rájöttünk, hogy ez azért nem jár olyan sűrűn (óránként háromszor), szóval időben el kell majd indulni az egyetemre, ha busszal akarunk járni. Felmentünk a Fórum elé, ahol Orsi várt minket. Először a Sokosba mentünk, ahol az információs pultnál megvettük a buszbérletünket. Így végre bármikor bárhová utazhatunk ebben a hónapban. Annak is örültem, hogy használni tudtam a finn nyelvet, és egyáltalán nem akadoztam a bérletvásárlás során.

Szétnéztünk a bolhapiacon, bár nem nagyon találtam azt, amit szerettem volna, azaz pólót, mert nem voltam felkészülve arra, hogy itt meleg lesz... úgy értem, tényleg meleg. Tegnap is jó idő volt, de ma a hosszú ujjú pólómban tényleg melegem volt.


A körbenézés után összefutottunk Lilivel, aki azt ajánlotta, hogy a Hesburgerben ebédeljünk. Megfogadtuk a tanácsot, és én megint ugyanolyan hamburgert ettem, mint akkor, amikor megérkeztünk Finnországba. A Hesburger hirdetőtábláján láttuk, hogy A Pokol konyhájának van finn változata is. :D Azt majd mindenképp meg kell keresnem.



Ebéd után úgy döntöttünk, hogy veszünk egy takarót a bolhapiacon, hogy rá tudjunk ülni a pikniken. Találtunk is egyet-egyet, így nem kellett a kissé nedves fűre ülni a templom előtti parkban. Egyébként teljesen beleszerettem ebbe a parkba. Annyira kis otthonos meg kedves. Nem is tudtam letenni a fényképezőgépet, különösen nem akkor, amikor a mókusok is elkezdtek körülöttünk szaladgálni.




Még volt majdnem egy óránk a többiek érkezéséig, így leültünk a takarókra, bár én előtte elszaladtam a Fórumban lévő boltba, hogy vegyek valami édességet a piknikre. A fórumban nem nagyon találtam a szupermarketet, így megint elő kellett vennem a finn nyelvtudásomat. (Persze kérdezhettem volna angolul is, hogy hol a bolt, de mi abban a szórakoztató?!) Így már könnyebben megtaláltam, bár nem teljesen értem, hogy miért a legfelső emeletre tették a sarokba... mindegy. Ott vettem egy kis süteményt és üdítőt, majd visszamentem a többiekhez.

Háromra beszéltük meg a pikniket, és a végén elég sokan össze is gyűltünk. Nagyon jól elbeszélgettünk a német lányokkal meg Nagy Katával, aki szintén eljött.


A buszbérletünket először használatba véve hazajöttünk, de én nem mentem fel rögtön a kollégiumba, hanem beszaladtam az itteni kirpputoriba, és vettem magamnak egy táskát, mert az otthonról hozottnak lassan leszakad a füle (nem arra van kitalálva, hogy három könyvet cipeljek benne, na...). Ez a mostani táska elég erősnek tűnik, és több zsebe van, így elég jól tudok majd bele pakolni... de nem könyveket... azt majd elhozom kézben.

Lassan elkezdek készülődni a holnapi napra is, mert már lesz órám, meg két tantárgymegbeszélésem is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése