2013. szeptember 7., szombat

Pihenőnap

Üdv!

Bár a mai napot nagyrészt pihenéssel töltöttem, gondoltam azért ma is írok valamiről.
Zsaninak köszönhetően délben kiegészült egy kicsit a konyhánk felszerelése. Van pár új evőeszközünk, bögrénk, és ó, igen, edényfogónk, hogy ne törölközővel kelljen ügyeskednünk. Tegnapelőtt azért vicces volt enélkül főzni.

Egykor elmentem a törölközőért, amit online foglaltattam le, mert abból nem hoztam eleget, és újra tudatosult bennem a visszafelé vezető úton, hogy rengeteg mókus és szarka él a kollégium közelében. Ezt már az egyetemnél is észrevettem, de most még közelebb merészkedett hozzám egy mókus. Sajnos ezúttal nem vittem magammal a fényképezőgépemet, pedig nagyon aranyos és kíváncsi volt, múltkor viszont lefényképeztem egyet az egyetem mellett. Hihetetlen, hogy milyen sokan vannak, és mennyire hozzá vannak szokva az emberek közelségéhez. A ma látottat például egyáltalán nem zavarta, hogy elmentem mellette, sőt, egy ideig utánam is szaladt az út másik oldalán.



Délután kaptam egy levelet, hogy felvehetem a nyelvtanításos órát, aminek nagyon örültem, sőt, lehet, hogy más hasonló órára is be tudok majd járni. Írásban már egész jól tudom használni a finn nyelvet, és egyre magabiztosabb vagyok a szókincsemben. Erre egy kicsit rásegített, hogy egész jól értem a finn vicceket a tegnap vásárolt könyvben. A krimi elejébe is beleolvastam, mert nem bírtam magammal.

Este nem gyalogoltunk el Myllyjärvibe, helyette lementem a boltba vacsorát venni, és megterveztük Zsanival a holnapi programot: kirpputori, bérletvásár, piknik. Ha minden jól megy, akkor fél egy körül már a centrumban leszünk a kipakolós bolhapiacon, hogy beszerezzünk mindent, amire még szükségünk lehet. Ezen kívül venni akarok buszbérletet is, mert sokkal könnyebben tudok majd mozogni a városon belül. Igaz, hogy egy kicsit drága a bérlet, de sokkal egyszerűbb lesz az órára járás meg minden a későbbiekben.

Mivel ma nem történt túl sok minden, megyek is. Holnap remélhetőleg hosszabb bejegyzést tudok majd írni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése