2014. november 20., csütörtök

Random képek Finnországból

Bár írhatnék az aktuálisan futó óráimról, mert lenne mit írni, úgy döntöttem, inkább csak válogatok a képeim közül, hogy mama több képet nézegethessen Finnországból.

Kezdem mondjuk az első havas éjszakával. A szobám ablakából nagyon szép a kilátás. Nem tudom, hogy melyik a szebb az idei vagy a tavalyi kilátás.



A kacsás tó még mindig remek fotótéma, bár ma már egy kicsit megfagyott a teteje. A kacsák egy kis olvadt részen még úszkáltak benne. Ezek a képek még a múlt héten készültek:






Pénteken sétáltam egy kicsit a hóesésben, és fotózgattam az egyetemet és a környékét. Ezek a fotók az ammattikorkeakoulu mögött készültek:






Szombat reggel, amikor nyolc előtt sétáltam az egyetem felé, egy kicsit meglepődtem, mennyire sötét volt. Tudom, hogy nem kellene meglepődnöm az ilyesmin, hiszen már eltöltöttem itt egy félévet, mégis, ez valahogy lassan tudatosul bennem. Mindenesetre hangulatos volt így sétálni az egyetemre.


Még szombaton, az ENSZ-nap után készítettem pár képet a hídról és a tóról.




Az időjárás előrejelzés szerint szombaton havazni fog. Remélem, hogy tényleg így lesz, mert már nagyon várom a havat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése