2014. december 2., kedd

Hideg

Finnországban hideg van.

Meglepetés!

Na jó, azért annyira nem, de a napokon át tartó kellemes plusz egy-két fokok után most fázok. Épp az egyetemre  sétáltam a főtér felől, amikor olyat láttam, amitől végigfutott rajtam a hideg, és még most is meg-megborzongok, ha rá gondolok. Kisfiú vékonynak tűnő kabátban sétált az anyukájával, kezében szép, zöld színű jégkásával. Bele-beleszürcsölt a szívószállal a szállingózó hóesésben, miközben én nagykabátban reszkettem a hideg szélben. Ó, és a hab a tortán, vagy a cseresznye a tetején, nem tudom, hogy a kisfiú még az is megjegyezte az anyukájának, hogy "finom hideg". Ehhhhh...

Az agyam még mindig megpróbálja feldolgozni, hogy hogyan lehet -1 fokban (ami történetesen -7-nek érződik) jégkását inni. Eh, oké, megpróbálom kiverni a fejemből, mert most már idebent is fázok.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése